Kenya

11 november 2013

Hoi allemaal we zijn weer online.

We hebben een enorme trip gemaakt van Uganda naar Kenya. De grens overgang is een  mooie ervaring. Om de woorden van onze chaufeur te gebruiken een Challenge.

Na ongeveer 10 a 11 uur in de hobbelige auto te hebben doorgebracht. Zijn we beland in een echt afrikaans hotel met bad!!!!!! Het was donker toen we aankwamen. maar goed ook.

Hier hebben we de Kizi grot bezocht (zachte steengroeve).  Vandaar uit naar Masai Mara.voor onze gamedrive (safari). Wat een geweldig mooie ervaring en gelogeerd in een superdelux tentenkamp op 1800 meter hoogte. Het was eer steenkoud maar dat mocht de pret niet drukken. Om snachts enigzins warm te blijven kregen we kruiken in bed. Moet niet gekker worden.

Na twee zeer enerverende dagen weer opnieuw een lange trip voor de boeg. De nonnen  in een plaatsje vlak voor de grens voor Tanzania hebben ons onderdak verschaft. Halelouja good bles you.

Na een plaatselijk ontbijt in het dorp met opnieuw de nodige bureaucratie de grens van Kenya overgegaan naar Tanzania. Hier logeren we nu in een prettige onspannen omgeving met zwembad.

Dit is het weer tot schrijfs.