Tanzania

13 november 2013

Hoi Allemaal

Gisteren zijn we in Arusha (Tanzania) naar een prachtige expositie geweest. Er waren prachtige moderne en meer traditionele afrikaanse kunstwerken te zien.

Vanmorgen naar de Kilimanjaro geweest. Indrikwekkend hoog. Het was bewolkt daardoor konden we niet de hele mountain zien, aleen de hoogste piek met de sneeuw. Deze stak boven de wolken uit. Dit gaf het effect of de berg bovenop de wolken lag.

Na de warme rit heerlijk gezwommen. Morgen moeten we weer afwachten waar we terecht komen. Is er echt niets te vinden hebben jullie al eerder kumnen lezen kunnen we altijd nog terug vallen op de missie.

Morgen reizen we naar de serengtie en daarna zullen we langzaam afzakken naar Kabale Uganda. Daar verwachten we eind van deze week / weekend aan te komen.

to schrijfs

Gerda Arie

tot gauw

1. Stefan:
    Hey Gerda,

Erg mooi om te lezen over je reis, volgens mij kun je wel 10x zo lange verhalen schrijven dan de korte stukjes voor de site. Ben erg benieuwd als je weer terug bent.
    Ook zijn het echt mooie foto's, zeker met het inzoomen op de top van de berg, en nog steeds scherp! Goede keuze geweest die camera :)

Oh en nog een (miss wat vreemde) vraag hoezo heeft Arie een zonnebril op? :-P

Heel veel plezier nog, geniet er van.

Stefan
  2. Petra:
    14 november 2013
    Je brengt toch niet dat grote nijlpaard mee voor je eigen collectie, hoop ik. Veel plezier.
    Petra
  3. Coby:
    Ha Grada en Arie.

Zo te zien alles naar wens.
    Wat een ervaring.
    Leuk om te lezen wat jullie al mee gemaakt hebben.
    Ik had het verkeerde adres van jullie blog, maar vanaf vandaag
    kan ik jullie volgen.
    Leuk, geniet er nog van, heel veel groetjes vanuit een regenachtig Nederland brrr
    Doeieee
    Coby
  4. Frits Simon:
    19 november 2013
    Hoi Gerda en Arie,
    Ziet er allemaal goed uit daar in Afrika. Wat een lange autoritten, zeg. Dat is 2x Nederland op en neer. Arie wordt overigens oom van een nichtje.

groeten,

Frits
  5. Roy Puts:
    20 november 2013
    Ha lieve Gerda en Arie,

Wat een ervaringen! Ik ben jaloers op jullie :)
    Ik ga er zeker meer over horen wanneer jullie weer in ons koude kikkerlandje terug zijn.
    Ik heb ook jullie kaartje ontvangen, leuk! Dank jullie wel :)
    Verder erg mooie foto's! Ook cool die berg en die leeuwen ^^
    Wat een ervaring om in de Serengeti, tussen die wilde dieren te zijn!

Ik wens jullie nog heel veel plezier daar in Afrika!
    Geniet er maar van met volle teugen!

Tot heel snel weer!
    Veel liefs en groetjes,

Roy
  6. Lizet:
    21 november 2013
    Hoi Gerda en Arie, hoe gaat het daar in Afrika? Jullie hebben al heel veel gezien wat ik zo gelezen heb. Het lijkt me daar ook prachtig! Die wilde dieren, wouwwww! Hele mooie foto's heb je al gemaakt! Maar dat zal nog maar een hele kleine greep uit je camera zijn hè. Ben wel heel benieuwd naar alle verhalen die je te vertellen zal hebben na zo'n fantastische vakantie. Geniet nog van de laatste weken! Als je weer terug bent in het koude Nederland dan zullen we een germilicoco-avondje plannen om alles te horen en te zien. Liefs Lizet xxx